dilluns, 23 d’agost del 2010

Vos he de menester !!!

Hola nines.
M'interessaria aconseguir una còpia de la llista de l'ICE on surten les qualificacions del curs de mestres 0-3. Algú la me podria passar per mail (fburguera@gmail.com)?
Per altra banda trob que ens hauríem de veure un dia de setembre per establir una mica d'estratègia sobre el que hauríem de fer respecte a la titulació del curs. Si no ens movem nosaltres ningú no ho ferà!!
Esper està més en contacte amb totes vosaltres i m'agradaria que ens tornéssim a veure prest.

Una besada
Francisca Burguera

2 comentaris:

  1. Hayyyy sempre ens ha de passar alguna...me pareix be lo que dius, quan vulguis, personalment vaig fer les gestios oportunes... pero com que no ho necessitava vaig deixar de fer cosetes... pero res quan vulguis ens veim,..no hi ha cap problema...jo m'incorpor a l'escola dia 1 de setembre,...digam cosetes...chaoooooo muamuamuamuamua

    ResponElimina
  2. Hola Francisca ( i a totes):
    Primer, dir-te que estic pendent de que es publiqui una queixa al diari Ultima Hora sobre la nostra situació, si no t'havia dit res ha estat perquè fins ara no tenia el teu correu, però no et preocupis que a partir d'ara te tenc localitzable.
    Segon tenc la llista, te la passaré via mail.
    Tercer, segons l'ICE, el mes de setembre, si per part de la Conselleria no hi ha novetats, tenen previst fer una reunió per dir-nos "cara a cara" el que ens han dit fins ara per escrit...

    ResponElimina