dijous, 24 de juny del 2010

MÉS GESTIONS

Na llum m'h fet arribar aquesta informació sobre la solució transitòria...
"...Aquest mes de juny no tendrem cap certificat. Creuen que serà el mes de setembre quan signin "el conveni". La solució que m'han donat a IEPI( institut de primera infància), tant per cercar feina com per punts a opos, és la següent:
- Declaració jurada que digui que hem realitzat el curs, que som aptes i que per causes de l'administració no podem tenir cap tipus de certificat.

Adjuntant:
- Còpia decret 60 disposició transitòria tercera
- Còpia boib, on figura la convocatòria: BOIB 10/03/2009
- Full matrícula del curs

La pregunta per na Marta és "Personalment, crec que aquesta situació és denunciable, ho pots consultar amb el sindicat? Si ho és podriem fer un escrit i un recull del curs de totes les companyes."

2 comentaris:

  1. Crec que heu de ser vosaltres les que vengeu i parleu amb el sindicat, jo crec que he fet molt ...ara vos toca mourer-vos un poquet...se que lo que jo he fet no ha donat resultat, però tenim informació...
    no estic en un bon moment, per això es millor que ho mogueu,...jo en aquests moment no ho necesit ho feia per la gent que ho necessitava..

    ara soc de vacances forçades per estudiar i intentar descansar...xao.

    NINES LLUITAU PER L OQUE ES VOSTRE... NO ESPEREU QUE LA GENT HO FACI PER VOSALTRES...

    ResponElimina
  2. hola nines, a mi a l'IEPI m'han dit que ens moguem nosaltres, que podriem fer una circular adjuntant tota la documentació que tenim respecta a que hem fet aquest curs (hem pagat la matricula, hem assistit a classe, som aptes,...)fer renou per que ens donguin el que es nostro.

    ResponElimina