diumenge, 13 de desembre del 2009

QUIN SOPAR MÉS DIVERTIT!

Després de 3 hores ens vàrem aixecar de la taula! No ens varen engegar però quasi...Menjar típic mallorquí a la placa (vaj, ara no funciona la c trencada...) de l'Ajuntament, però el millor la companyia.
Entre pebres, croquetes, calamars vàrem comencar a xerrar de la feina, de com era la nostra vida sense les classes... Quan va arribar el frit, el pop, la llengua i les pilotes (de na Tammy), ja criticàvem als papas despistats, als que se passen pel forro les nostres indicacions, els pares que son el centre de l'univers. Na Vanessa ens va fer riure molt amb la roba "pijilla", na Lydia i la moto d'una companyera i les peripècies del padrino de na Miquela... A les postres, qui més qui manco ja havia sopat moltíssim però el CULAN de xocolata va ser l'estrella (Na Miquela ens va explicar on trobar-lo més barato, je,je).
Una vegada engegades, molt discretament per aquell cambrer que va pujar tossint, de Can Beia n'Aina ens va convidar a veure la seva escoleta. I allà, a la una de la matinada ja ens trobam un grapat de professionals comentant on trobar juguetes barates,... Besada va i besada vé per despedir-nos fins la pròxima: Un dinar, el dia de l'entrega dels diplomes.
Gràcies a totes per fer-me passar un vespre tan divertit en tan bona companyia. MUACK!

4 comentaris:

  1. La verdad es que disfrute en la cena, ojala realicemos muchas más, aunque la próxima vez teneis que venir todas.
    El lugar da igual,la cuestión es juntarse y poder reir.BESAZO.

    ResponElimina
  2. Ja, ja, ja !!! Molt bò el resum del sopar, i molt encertat!!! Gràcies a totes i mem si ho repetim aviat, que això no s'ha de perdre!!!

    ResponElimina
  3. el diumenge no hi va haver manera de poder escriure unes paraules del sopar,la foto encara hara no he ha manera de penjar-la, he posat dues direccions, sóc un desastre. Hauré de cridar al meu angel "Na Mª Angels"pq faci qualque cosa amb jo i les noves tecnologies.
    Jo també volia comentar una mica el sopar. A mí em va agradar molt, i no el sopar en si que a mí em va pareixer molt bé, sino per la companyia.
    Crec q a totes 15, ens va quedar una sensació agradable, d'amistat, de companyerisme, en granes de tornar-nos a trobar, i poder fer una altre vetllada com aquesta.
    moltes gràcies a totes i fins la próxima!!!

    ResponElimina
  4. Ey,per fi he entrat. Jo també m'ho vaig passar genial al sopar. La veritat és que ho hem de repetir més endavant quan passi la costa de gener.

    ResponElimina